Wysyłka i zwroty

Wysyłka

  1. Informacja o kosztach dostawy widoczna jest w koszyku po dodaniu do niego produktu.
  2. Produkty  wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich RABEN, UPS lub DHL lub GLS.
  3. Meble, których waga jest większa lub równa 50 kg przesyłane są przesyłką paletowa zgodnie z obowiązującym prawem.
  4. Niektóre meble babyLy wysyłane są do klienta już zmontowane, gotowe do użytku.
  5. Każdy mebel pakujemy z największą starannością.
  6. Firma kurierska nie ma obowiązku wnoszenia mebli wysyłanych przesyłką paletową do domu Klienta.  Kurier wnosi mebel na poziom zero lub pozostawia go przed pierwszą przeszkodą, której nie jest w stanie ominąć wózkiem widłowym (np. schody). Klient powinien więc sprawdzić gabaryty zamówionych mebli pod względem wniesienia ich do domu/mieszkania przed złożeniem zamówienia. Istnieje możliwość dokupienia usługi wniesienia mebla w czasie transportu. Aby skorzystać z usługi prosimy o kontakt telefoniczny +48 501 317 174 najpóźniej 7 dni przed planowaną wysyłką.
  7. Klient zobowiązany jest do szczegółowego sprawdzenia przesyłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń powstałych w transporcie (najlepiej w obecności kuriera). Jeżeli takowe nastąpiły należy jak najszybciej zgłosić je kurierowi i sporządzić protokół uszkodzeń. Jeżeli taki protokół nie zostanie sporządzony Klient nie będzie mógł ubiegać się o zwrot kosztów naprawy towaru lub jego wymiany.

Procedura zwrotu

  1. Zgłoś chęć zwrotu mailowo na adres info@babyly.pl podając numer zamówienia oraz dane do przelewu.
  2. W mailu zwrotnym odeślemy adres na który należy wysłać towar wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą).
  3. Przelew realizowany jest po otrzymaniu towaru, do 14 dni od zgłoszenia zwrotu.