Wysyłka
- Informacja o kosztach dostawy widoczna jest w koszyku po dodaniu do niego produktu.
- Produkty wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich RABEN, UPS lub DHL lub GLS.
- Meble, których waga jest większa lub równa 50 kg przesyłane są przesyłką paletowa zgodnie z obowiązującym prawem.
- Niektóre meble babyLy wysyłane są do klienta już zmontowane, gotowe do użytku.
- Każdy mebel pakujemy z największą starannością.
- Firma kurierska nie ma obowiązku wnoszenia mebli wysyłanych przesyłką paletową do domu Klienta. Kurier wnosi mebel na poziom zero lub pozostawia go przed pierwszą przeszkodą, której nie jest w stanie ominąć wózkiem widłowym (np. schody). Klient powinien więc sprawdzić gabaryty zamówionych mebli pod względem wniesienia ich do domu/mieszkania przed złożeniem zamówienia. Istnieje możliwość dokupienia usługi wniesienia mebla w czasie transportu. Aby skorzystać z usługi prosimy o kontakt telefoniczny +48 501 317 174 najpóźniej 7 dni przed planowaną wysyłką.
- Klient zobowiązany jest do szczegółowego sprawdzenia przesyłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń powstałych w transporcie (najlepiej w obecności kuriera). Jeżeli takowe nastąpiły należy jak najszybciej zgłosić je kurierowi i sporządzić protokół uszkodzeń. Jeżeli taki protokół nie zostanie sporządzony Klient nie będzie mógł ubiegać się o zwrot kosztów naprawy towaru lub jego wymiany.
Procedura zwrotu
- Zgłoś chęć zwrotu mailowo na adres info@babyly.pl podając numer zamówienia oraz dane do przelewu, nie później niż 14 dni od otrzymania zamówienia.
- W mailu zwrotnym odeślemy adres na który należy wysłać nieużywany towar wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą).
- Przelew realizowany jest po otrzymaniu pełnowartościowego towaru, do 14 dni od zgłoszenia zwrotu.